Puterile mele paranormale

|

La varsta de 6 ani am avut un accident...m-a lovit puternic o masina, insa eu, desi eram sub masina iar soferul ma credea moarta, n-am patit nimic...(am avut martori)
2. Nu-mi amintesc varsta...dar intr-o zi, am fost cu o fosta buna prietena a mea la niste nuci din apropierea casei (erau...si sunt si acum 3 nuci)...am fost acolo cu ea...ca sa ne jucam (pt ca e acolo si un mic parculet)...la un moment dat, prietena mea ma intreaba cam cand as crede eu ca mi-ar muri parintii si i-am spus: ,,Tata...vreau sa moara pe la 50 sau 51 de ani, iar mama pe la 48 de ani sau...nu stiu, ptr ca pe mama o iubesc mult si vreau sa mai ramana in viata...''...ei bine, asa a fost...tatal meu a murit la 51 de ani iar mama era sa moara la 48 de ani, dar a scapat...
3. O alta data, am fost cu un bun prieten la tara la o inmormantare...cand m-am uitat in poza celui care murise (nu-l cunosteam), i-am povestit prietenului meu cum a murit si cum arata prietena lui (celui decedat)...(am avut martori)
4. In tren, in timpul mersului, am facut sa stea tigara in picioare fara sa cada...(am avut martori)
5. Acum sapte ani, eu si mama am fugit din casa (am stat la fratele meu 2 saptamani) din cauza ca, in casa se petreceau lucruri stranii...se misca lustra aiurea, aveam un bar in sufragerie...la un moment dat a luat-o razna si ne-a taiat covorul, mobila se misca, trosnea, am fost dezvelita in timp ce dormeam, etc...nimeni nu ma credea...insa am fost o perioada plecata din tara (ca si acum), si vecina mea (pe atunci) a stat cu o fosta chiriasa...singure in casa...si...atata le-a trebuit ptr ca in timp ce ele 2 vorbeau de ale lor, a inceput sa trosneasca mobila cu putere si sa se deschida o usa...bine-nteles ca au luat-o amandoua la fuga...
Si fostii vecini de-acolo stiu de asta...acum casa e vanduta...
Dupa plecarea mea de acum din tara, mama tocmai m-a anuntat ca in casa noua au inceput niste ciudatenii...asemanatoare ca cele pe care le-am avut in casa veche...iar eu, aici (unde sunt plecata), am inceput sa am niste premonitii...de exemplu am prevazut accidentul de masina pe care tocmai l-am avut impreuna cu sotul meu care nu credea in astea...bine, el nu crede nici in magie...
As mai avea multe de povestit...dar cred ca astea sunt de ajuns...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Blogu' lu' Gigel... | Administrat de Gigel