Bunicu....

|

Intr-o vara,acum doi ani cand aveam vreo 11 ani bunicul a venit pe la mine.El e de
obicei e foarte ciudat.In copilarie a fost impuscat de un soldat neamt in umar.In seara
aceea el a dormit cu mine si sforaia ingrozitor ,si nu am inchis un ochi toata noaptea.
Cand dau sa adorm un sunet se aude din sufragerie ca de pian(in sufragerie am pian)
Ma duc sa vad cine canta.Cand ajung in pragul usi mai ca imi bubuie inima.
Bunicu statea pe scaun ,canta la pian si ma privea cu niste ochi ca de sarpe.Am inchis ochi ,m-am
intors si am fugit in pat.Cand ajung acolo aud sforaitul bunicului meu.Ridic plapuma si il
vad dormind.Dar cum se poate?Era in sufragerie.Ei nu mai conteaza .A doua zi multi vecini ni s-au
plans ca nu au putut sa doarma din cauza zgomotului care venea din apartamentul nostru.De atunci
nu am mai cantat niciodata la pian.(pe care ni l-a dat bunicu)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Blogu' lu' Gigel... | Administrat de Gigel