N-ai cum sa scapi

|

Daca cititi aceasta poveste sar putea sa vi se para SF dai reala,chiar mie mi santamplat...deci,eu si cu o prietena am devenit brusc interesate de magie.fara vreun motiv anume,pur si simplu dintrodata.Am inceput sa studiem si sa citim,ne interesa in mod special
magia neagra,necromantia si demonologia(adik cele care se ocupa cu invocarea mortilor si a demonilor).Ne descurcam destul de binisor si neam zis ca am vrea sa incercam ceva nou,si ce nea venit noua in minte,sal invocam pe Lucifer,unul dintre cei mai periculosi de-
moni care au existat vreodata.Am reusit cu brio sal invocam,dar povestea incepea sa ia o intorsatura mai putin placuta cand demonul a inceput sa tot incerce sa se razbune pe noi(inca nam gasit motivu).
Intro dimineata ma pregateam sa plec deacasa ca sa ma intalnesc cu prietena mea.Am intrat in hol,langa oglinda.Tocmai vroiam sa ies din casa cand am simtit deodata doua maini reci si foarte puternice cum ma strangeau din spate,de gat.Cred ca nui nevoie sa
mentionez cat de tare mam speriat,mai ales ca mainile strangeau tot mai tare pana cand incepeam sa raman fara aer.Fara sa vreau am miscat ochii spre iglinda.Ma vedeam,e adevarat,dar se presupunea ca in spatele meu ar fi trebuit sa fie cineva care ma strangea de
gat,nu?Ei bine in spatele meu nu era absolut nimeni.Pentru ca eram obisnuita cu chestii din astea mai "dark" miam dat seama din prima ce se intampla si ce era in spatele meu.Ma strans de gat tot mai tare pana cand sa oprit brusc,tocmai cand credeam ca mio sunat ceasu.
Am cazut pe jos ji atunci o intrat in casa prietena mea care ma asteptase prea mult ji a venit sa vada ce sa intamplat.Cand o intrat in casa so socat.Din gura imi picura sange.Am stiut amandoua ce se intampla.Treaba era grava,dar nu sa mai intamplat nimic o vreme
destul de indelungata.Nu mai banuiam nimic,credeam ca totul se sfarsise,pacat ca mam inselat.
Stateam intro seara in fata oglinzii,prietena mea ramasese peste noapte la mine.Ma periam si am putut sa vad,deodata,clar cum imaginea mea din oglinda slabea si pierdea din culoare.Mam speriat,am crezut ca halucinez,totusi tot ce era in oglinda,in jurul meu se
vedea perfect.Am intrebato pe prietena mea daca observa ceva ciudat la imaginea mea din oglinda si am fost surprinsa cand am vazuto uitanduse socata.Mam intors nedumerita spre oglinda.Nam putut sami stapanesc un tipat de groaza cand am observat ca imaginea mea
nu aparea absolut deloc in oglinda desi eu stateam exact in fata.In fine,am inceput sa ma cam obisnuiesc sa dorm in camera cu demonii .
Acum o saptamana am fost singura acasa mam pus la calculator ca sa mai vorbesc cu prietenii...cand simt din spate cum cineva/ceva se apropie de mine.Mam intors si nam vazut nimic.In schimb am auzit o voce groasa si foarte puternica strigand la mine: "Adri nu
mai fugi,n-ai cum sa scapi,stii ce te asteapta!!!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Blogu' lu' Gigel... | Administrat de Gigel