Twin in the Mirror

|

O zi frumoasa de vara...o zi in care 2 fiinte aveau sa ia nastere, eu si sora mea.Doamna doctorita ii spusese mamei ca va fi doar un singur copil, dar sa trezit pe cap cu doua fetite gemene sanatoase. Ada si Andra.
15 ani mai tarziu,parintii nostri, oameni de afaceri, erau plecati de acasa de o saptamana si ceva, iar noi urma sa petrecem ziua frumoasa de vara in care ne-am nascut singure acasa, si asa urma sa fim inca 2 saptamani. Ne pregateam sa ne sarbatorim ziua de nastere impreuna cu colegii de la scoala. Totul era pregatit, era ora 9, si ei urmau sa soseasca pe la 10.Doar o ora..... .Cu calculatorul deschis, muzica rasuna in imensa vila ca si cum ar fi fost nelocuita. Eram prea entuziasmate de party ca sa mai observam ca luminile incepusera sa palpaie, muzica se oprea pentru cateva secunde,auzindu-se vajaituri.Credeam ca e CD-ul zgariat...sau ca a prins calculatorul virusi...
In sfarsit soneria se auzii si toti colegii nostri intrara inauntru. Dupa ora 11 incepuse deja sa ni se faca foame, asa ca neam gandit sa comandam niste pizza. Am incercat sa apelam, dar linia telefonica era cazuta.Am incercat sa apelam si de pe telefonul mobil...dar...pur si simplu nu era semnal.Extrem de ciudat...mai ales ca in ziua aceea am stat foarte mult de vorba la telefon.
Nu a durat mult si muzica iar ne facea probleme.Am decis sa o oprim...si sa deschidem TV-ul pana cand aduceam alte CD-uri...dar acesta se inchide brusc...fara sa-l mai pot aprinde.Se aude soneria..iar Ada se duce sa raspunda.....dar dintr-o data pica subit curentul. In casa se lasa o liniste mormantala.De o data se auzira incuietorile celor 2 usi de la intrare. Am vrut sa iesim afara cu totii dar usile erau incuiate, la fel ca ferestrele. Era ciudat. De-o data sora mea, Ada, tipa rasunator :" Andreea!!". Nu s-a mai putut abtine si lacrimile au inceput sa-i curga siroaie pe obraji.
Andreea era o fosta colega de clasa, o fata extraordinara, pentru moartea careia sora mea inca se simtea vinovata. In timpul scolii a izbucnit un incendiu, eu ramasesem in clasa si Andreea s-a intors printre flacari dupa mine. Sora mea nu a putut sta de-o parte si a venit dupa mine, au intrat intrat amandoua in clasa,Andreea ma dus la Ada, si Ada m-a ajutat sa ies din flacari, dar ca sa o scoatem si pe Andreea nu am mai avut timp, si a fost ingitita de flacari chiar sub ochii nostrii.
Intr-adevar, in acea camera, chiar in fata noastra se afla Andreea!! In acelasi mod in care o vazusem eu si Ada ultima data, adica arzand in flacari....doar ca de data asta nu erau adevarate, erau o iluzie creata de fantoma Andreei.
Vazand acestea Ada a lesinat, am prins-o in brate, si a disparut o data cu fantoma Andreei in negura noptii.Dupa disparitia surorii mele si a fantomei Andreei, curentul a revenit, la fel ca si linia telefonica,iar muzica rasuna diabolic in imensa vila, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Dar sora mea nu avea sa se mai intoarca niciodata. Am pus mana pe telefon disperata si am anuntat parintii.
A doua zi parinti mei au sosit acasa. Cand le-am povestit nu le-a venit sa creada ce se intamplase. Inca ii mai simt prezenta surorii mele, si inauntrul meu stiu ca ea este undeva si traieste, dar nu stiu unde.
De la disparitia ei, cand ma uit in oglinda in loc sa ma vad si sa fiu Andra...parca as fi Ada. Si mereu ma intreb: "Oare este acolo si ma priveste??"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Blogu' lu' Gigel... | Administrat de Gigel